در حال بارگذاری ...
  • جزئیات پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی نشل اندوار در شهرستان آمل

    شهرستان آمل از جمله مناطق استراتژیک استان است که می بایست نسبت به توسعه محورهای مواصلاتی اعم از اصلی فرعی روستایی در آمل و لاریجان اقدام نماییم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور روستایی نشل اندوار در شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال خبر داد .

    سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : طول این محور مهم ۴۲ کیلومتراست که در حال حاضر به طول ۳ کیلومتر زیرسازی و اجرای اساس و آسفالت گرم با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال قرارداد منعقد و شروع بکار شد .

    وی پیرامون جزییات این پروژه تصریح کرد : مدت قرارداد این پروژه ۱۲ ماه است که در سالهای گذشته ۴ کیلومتر آسفالت در این محور صورت گرفته است لذا درصدد می باشیم در زودترین زمان ممکن این محور روستایی  را به سرانجام برسانیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار کرد : این محور شامل ۵ روستا می باشد که ۲۱۲ خانوار و ۶۰۷ نفر جمعیت در این ۵ روستا سکونت دارند که حاکی از اهمیت بالای این محور روستایی است .

    وی در پایان با اشاره به اینکه موقعیت خاص این محور که دارای عملکرد بین شهرستانی می باشد بعنوان یکی از گام های مهم توسعه بشمار می رود افزود : شهرستان آمل از جمله مناطق استراتژیک استان است که می بایست نسبت به توسعه محورهای مواصلاتی اعم از اصلی فرعی روستایی در آمل و لاریجان اقدام نماییم .




    مطالب مرتبط

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

    |

    تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

    |

    با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    نظرات کاربران